AKADEMIE
MĚSTSKÉ MOBILITY
Hledat
facebook
Toggle navigation
O akademii
Kdo za ní stojí?
Proč byla vytvořena?
Čím se inspirovala?
Co je její symbolem?
Více o akademii
Značka Město s dobrou adresou
Fakta a čísla
Cesty do školy
Dostupnost
Ekonomika
Emise a imise z dopravy
Externality
Hluk a vibrace z dopravy
Infrastruktura a vozový park
Stupeň automobilizace
Veřejná doprava
Mobilita a dopravní chování
Dopravní chování - modal split
Sčítání dopravy
Dopravní modely
Demografie a mobilita
Hybnost
Nehodovost a bezpečnost
Problémy s prostorem
Spokojenost a kvalita života
Zdraví a aktivní mobilita
Dobrá praxe
Design ulice a veřejný prostor
Revitalizace komunikací
Zklidňování dopravy
Mobiliář
Zeleň ve městě
15 PRINCIPŮ PRO KVALITNÍ VEŘEJNÝ PROSTOR
Automobilová doprava
Parkovací politika
Teorie
Transport learning
PUSH&PULL
Návrh architektury regulace parkování
Veřejná doprava a intermodalita
Teorie
Cyklistická doprava
Integrační opatření ve vozovce
Cyklostezky a podobné „cyklokomunikace“
Křižovatky a křížení
Příklad - podjezdná výška
Extravilán: propojení města s okolními obcemi
Zklidňování dopravy
Jednosměrky
Další kritéria, která rozhodují o výběru trasy
Bezbariérovost
Značení a cyklotrasy
Doprovodná infrastruktura
Elektrokola
Parkování a odstavování kol
Intermodalita a bike sharing
Opravny, půjčovny a jiné služby
Pěší doprava
Elektromobilita, čistá vozidla a paliva
Nízkoemisní zóny
Městská logistika a přeprava zboží
Sdílení aut a jízdních kol
Občan
Aktivní občan
Kdo je aktivní občan?
CityChangers
Společný plán
Změna stereotypů
Pěšky
Na kole
Veřejnou dopravou
Autem
Děti a rodiče
Zaměstnavatelé a zaměstnanci
Senioři
Kampaně, osvěta
Do práce na kole
Nakupuj na kole
Čistá mobilita
Evropský týden mobility
ETM 2018
ETM 2017
ETM 2016
Dánské výstavy
Good city
Upoutávka
Pohled do historie
Hledá se město budoucnosti
Nová městská mobilita
Veřejná doprava a intermodalita
Management parkování
Shrnutí o nemotorové dopravě
Design ulice
Zklidňování dopravy
Člověk a jeho kolo
Třešinka na dortu
Spokojení Dánové
Program dánských výstav
Role města
Vize
Strategie
Rozpočet
Digitalizace
Koordinátor mobility
Zapojování veřejnosti
Webová prezentace
Monitoring a evaluace
Města a doprava
Curych
Lipsko
Lublaň
Kodaň
Moskva
Vídeň
Plánování
Plán udržitelné městské mobility
Plány ve městech
Na co si dát pozor?
Podněty - konference a seminář
Aktivní mobilita
Bezpečnost
Bezpečné chování
Bezpečná infrastruktura
Bezpečné dopravní prostředky
Člověk
Dopravní plánování
Finance
SFŽP
SFDI
SFRB
MMR - IROP
Fondy a programy EU
Další evropské zdroje a evropské projekty
MD - OP Doprava 2014 - 2020
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Nízkonákladová opatření
Městský veřejný prostor
Krize ulice
Architekt Jan Gehl
Design ulice jako proces
Revitalizace páteřních komunikací
Zklidnění prostoru
Smart Cities
Budování konceptu
Řešení dopravy v klidu
ITS systémy
Otevřené specifikace
Strategie, regulace
Česká republika 2030
Evropské dokumenty
Národní dokumenty
Územní plánování
Vzdělávání
100 + 1
Evropské projekty
Prezentace, publikace
Partnerství městská mobilita
SUTP
German Partnership
WHO, THE PEP, MA21
Aktuality
Akce
Kontakt
Nacházíte se:
Fakta a čísla
Infrastruktura a vozový park
Veřejná doprava
UPOZORNĚNÍ: Váš prohlížeč má vypnutý JavaScript. Funkce tohotowebu mohou být značně omezené.
VEŘEJNÁ DOPRAVA
Příklad: Možnosti analýzy výstupů u veřejné hromadné dopravy