Jak připravit efektivní kampaň

10. 02. 2019

Evropský týden mobility, který každý rok probíhá ve stejném termínu 16. - 22. září,  je sice ještě daleko, jeho příprava ale už je v plném proudu. Inspiraci pro podzimní kampaně je možné najít v příkladech ze zahraničí, ale i z Čech. Prezentaci na téma Letem světem příklady osvětových kampaní v tématu udržitelné mobility přednesla dne 7. 2. Jitka Vrtalová z Asociace měst pro cyklisty na semináři, který organizovalo hl. m. Praha. 

Praha připravila trojdílný cyklus vzdělávacích setkání, jejichž cíl je jediný - inspirovat a vybavit patřičnými dovednostmi všechny, kdo se chystají realizovat osvětovou kampaň v tématu čisté mobility v Praze.

Seminářový blok I. dne 7. 2. 2019 byl zaměřen na plánování osvětové kampaně. Všechny prezentace najdete ke stažení na stránkách pražské kampaně Čistou stopou Prahou

Jak tedy na efektivní kampaň? Jeden příklad za všechny. Jsme národem, který miluje humor. Za všechny příklady ze zahraničí může posloužit jeden spot z nizozemské kampaně "Starostliví rodiče":

Na semináři byl k rozdání také stručný návod "jak připravit efektivní kampaň - krok za krokem", který je ke stažení pod tímto článkem. 

O Evropském týdnu mobility

Kampaň se snaží upozorňovat na neudržitelný nárůst individuální automobilové dopravy ve městech a na různé způsoby jeho řešení. Městské úřady mohou v rámci týdne od 16. do 22. září realizovat řadu aktivit zacílených na téma udržitelné dopravy – jedná se o skvělou příležitost vyzkoušet nová dopravní opatření a inovativní řešení pro snížení emisí z používání automobilů a dopravy, testovat nové technologie a získat potřebnou zpětnou vazbu od veřejnosti.


Štítky: Vzdělávací rozměr (Mezioborového plánování, tag24), Kampaně (Občan, tag35), Děti (Občan, tag38)

Aktuality