11. 12. 2023
Koncepce SmartCities | Komponenta C4.2 Cílená komunikace s místními obyvateli umožňuje přijetí atraktivní alternativy v oblasti mobility s minimálními dopady na životní prostředí.
Webinář je určen těm, kteří ve své práci řeší marketing, komunikaci, mají za úkol motivaci cílové skupiny obyvatel, propagovat projekty. Chceme rozjet debatu, jak zkvalitnit propagaci Evropského týdne mobility (ETM) 2024 s propojením myšlenek Koncepce SmartCities.
Webinář proběhne v čase od 9:00 do 12:00 a je ZDARMA.
Je nutné se registrovat ZDE.
Přihlášení účastníci obdrží e-mailem odkaz den předem
Jsme si vědomi, že ETM funguje v ČR přes 20 let, ale je potřeba ho přiblížit české mentalitě a českým podmínkám. Jednoznačným trendem společenského povědomí v Evropě i ve světě je udržitelnost v myšlení a chování lidí. ETM 2024 je v souladu s tímto trendem.
A právě SMART řešení nabízí možnosti, jak přiblížit tuto problematiku veřejnosti, neboť jeho hlavním cílem je na prvním místě zlepšení každodenního života jednotlivce, teprve až pak skupiny, obce, města nebo celé země.
A přesně tak by mělo být chytré řešení komunikováno. Důvod je jednoduchý – lidi zajímá většinou to, co se jich bezprostředně dotýká, protože vidí konkrétní výhodu. Komunikace SMART agendy by proto měla být založená na identifikaci potřeb různých cílových skupin, jež SMART řešení dokážou naplnit.
SMART řešení v oblasti komunikace se zjednodušeně dají popsat pomocí tří oblasti:
SMART řešení mohou také odpovědět na vaše otázky:
9:00 – 9:15 Úvodní slovo
Jaroslav Martinek, národní cyklokoordinátor a jednatel spolku Partnerství pro městskou mobilitu, z. s.
9:15 – 9:45 Jaký byl Evropský týden mobility 2023 a jaký může být Evropský týden mobility 2024?
Dominica Tchaou, odbor politiky životního prostředí a udržitelného rozvoje MŽP, koordinátorka ETM a
Věrka Hübnerová, spolek Partnerství pro městskou mobilitu, z. s.
9:45 – 10:10 Platforma CityChangers
Ondřej Běnek, spolek Partnerství pro městskou mobilitu, z. s., koordinátor CityChangers
10:10 – 10:35 Cílené reklamní kampaně O2 Média + diskuse
Věra Vávrová Vithová, Key Account Manager O2 Media, Radovan Oprendek, manažer, O2 Media & Data Monetization
10:35 – 11:00 Představení projektu CycleUp
Nikola Sedláčková, Česká centra
11:00 – 11:25 Carsharing - novinky pro rok 2024
Nikola Fousková, Autonapůl, družstvo
11:25 – 11:50 Výzva 10000 kroků v roce 2024
Sylva Machová, spolek Partnerství pro městskou mobilitu, z. s., manažerka projektu
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je dovoleno pouze se svolením
Partnerství pro městskou mobilitu, z.s. a s uvedením zdroje.